Ondanks dat wij proberen altijd een zo goed mogelijke service te verlenen, onze website up-to-date te houden en onze artikelen met de beste kwaliteit te leveren kan het helaas voorkomen dat je niet tevreden bent.

Daarvoor bieden wij onze excuses aan en we zouden je willen vragen je klacht bij ons te melden. Dit kan telefonisch op 0346 3333 50, per e-mailof door een brief te sturen naar:

Alpine Hearing Protection
Amersfoortsestraat 70d
3769 AL Soesterberg

Wij zullen ons uiterste best doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen en we zullen binnen 7 dagen reageren op je klacht. Mocht je klacht niet naar tevredenheid zijn opgelost, dan kun je contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Alpine Hearing Protection bij is aangesloten. Mocht je klacht ook daar niet worden opgelost dan bestaat er nog de mogelijkheid om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief